Reklamacje i zwroty

  1. ZWROT TOWARU - W ciągu 14 dni licząc od daty dostawy Kupujący może bez podania przyczyny oddać towar, który jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli opakowanie nosi ślady otwarcia lub innych uszkodzeń, zwrot nie jest możliwy. Wraz z odesłanym towarem prosimy o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, paragou fiskalny lub oryginału faktury VAT oraz podać nr konta, na które ma być dokonany zwrot należności. Koszty przesyłek towaru ponosi Kupujący. Zalecamy skorzystanie z formularza znajdującego się na dole strony.

  2. REKLAMACJE - W przypadku reklamacji wraz z reklamowanym produktem wymagany jest dokładny opis zaistniałej wady, podanie imienia i nazwiska osoby reklamującej oraz numeru konta, na które ma być dokonany zwrot należności. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

    Reklamowany produkt należy przesłać na adres sklepu listem lub przesyłką poleconą. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany, soczewki kontaktowe winny być zanurzone w płynie i zabezpieczone przed utratą płynu podczas transportu.

    Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. O wynikach ekspertyz Kupujący zostanie poinformowany na piśmie. W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia reklamacji reklamowany produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

 

Sklep nie uwzględnia reklamacji w przypadku:

  • uszkodzeń mechanicznych soczewki kontaktowej,
  • wady powstałej z powodu złej pielęgnacji soczewek, między innymi za wady powstałe w wyniku zabarwienia soczewek kosmetykami lub wadami powstałymi w wyniku kontaktu soczewki z innymi środkami chemicznymi,
  • wady powstałej w wyniku używania soczewek kontaktowych niezgodnie z ich przeznaczeniem,
  • wady powstałej w wyniku złej pielęgnacji soczewek kontaktowych,  np. dopuszczenia do wyschnięcia soczewek lub doprowadzenia do dużego zabiałczenia soczewki na skutek nieprzestrzegania cyklu wymiany.

 

Sklep nie odpowiada za:

  • złe dobranie soczewek kontaktowych przez lekarza okulistę lub innego specjalistę,
  • używanie soczewek dłużej niż jest to dopuszczone przez producenta,
  • problemy wynikłe z nieprzestrzegania terminowych wizyt kontrolnych u lekarza okulisty.

 

Reklamacje prosimy przesyłać na adres:

GoldenLens
ul. Taborowa 18
02-699 Warszawa

lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://www.goldenlens.pl/kontakt
lub mailowo na adres kontakt@goldenlens.pl

 

Formularz odstąpienia od umowy w formacie pdf: Odstąpienie od umowy GoldenLens.pdf